En slik sen kveldstime finnes det vel ikke mer idyllisk plass?

Hei og fine kvelden, kvelden før dagen! Tipper det er mange som driver å stryker gjenstridige bunadskjorter akkurat nå. 

Selv har jeg vært i hagen det meste av dagen, plantet sommerblomster og dillet med koselige aktiviteter. Det er kjekt når det ser litt presentabelt ut rundt dørene på nasjonaldagen, og jammen ble det presentabelt her og. Selv om sommerblomstene er små ennå, så blomstrer det i det minste. I tønnen her har det kommet et lite hengende tre. Jeg synes det ble så romantisk. Planen var å plante sommerblomster rundt, men treet var finest alene.


Det er herlig å pusle i hagen, herlig å rote i jorden!  Minst like herlig var det å ta et deilig bad etterpå. -Og arbeidshansker har jeg visst ennå ikke hørt om, så da er det ikke feil at man pusler med negledesign på si! Så nå er 17.mai-neglene klare, riktignok ikke i rødt, hvitt og blått, men det får så være! 

Jeg tror jeg liker hagen aller best slik i det mørket er i ferd med å falle på. -Og en slik kveldstime finnes det ikke mer idyllisk plass enn her ved dammen. Små flagg er strøket og klare til å settes ut i morgen.

 Min far har bursdag på 17 mai, og så langt tilbake jeg kan huske har dagen blitt avsluttet med feiring for hele familien. I morgen er intet unntak, det blir feiring med barn, svigerbarn, barnebarn, barnebarns kjærester og ektefeller, og et lite oldebarn. Siden jeg ikke har noen barn å følge opp med korps, 17.mai-komite og andre ting som småbarnsforeldre driver med, skal jeg være med å gjøre klart til fullt hus og feiring. Da ønsker jeg alle en fantastisk flott 17.mai! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg