Berre lekkert, eller ?

Hei, hei og fine kvelden! Håper du har hatt en flott dag! Selv var jeg som sagt på handel med min svigerinne, og jeg glemte visst helt å fortelle om lysfatet som ble med hjem! Ja, meg og lysfat….Say no more! Jeg har jo blogget om lysfat mange ganger, og konklusjonen er alltid at lysfat ikke kan bli store nok, og slett ikke for store.


Jeg har et svært eksemplar i stuen som jeg har fått av en venninne. Hun mente det stod Hanne på det! I dag kom jeg over et nesten likt, i zink! Selvsagt fikk det bli med hjem. Det skulle da bare  mangle, man har jo alltid plass til et lysfat ekstra!

Vel hjemme satt jeg fatet fra meg i en pose i gangen, og denne posen fattet både min mann og min svoger interesse for. Innholdet derimot syntest ingen av dem at var videre lekkert, så begge håpte i det lengste at det ikke var deres kjerring som hadde brakt dette blikkskrammelet i hus.

Min svigerinne, som ikke hadde fått med seg at jeg kjøpte fatet, nektet selvsagt for å ha kjøpt noe fat . Hun tilføyde i samme slengen at det hadde ikke jeg heller. Forslaget som da kom fra mannfolkene var at viss ingen eide det, kunne det brukes til blinkskyting. Kjekt med stor blinkskive, men dog… Jeg måtte jo bare ile til å gjøre krav på fatet, for her skulle det ikke skytes på blink verken på den ene eller den andre hytten, bare så det var sagt!

Fatet kommer til å bli så fint at med den rette stylingen, og siden ingen av mennene hadde noen ide om hvor mange duftlys man kan plassere på et lysfat i zink str xxxl, så er det jo bare fantasien som setter grenser, eller hva? Bildet under er forresten av det andre store lysfatet jeg er den lykkelige eier av! 


Ha en nydelig kveld videre! Vi blogges!

#lysfat #zink #shopping

 

9 kommentarer

Siste innlegg