Plutselig på plass

Hei, folkens! Da var vi plutselig tilbake i fjell-heimen med svigerinne og svoger. Så nå går det skag i slag. Når disse gjestene reiser, kommer nye! Kjekt med sommerferie når man kan være sosial!

-Og plutselig var gardinstengene på plass.

Det samme var gardinene.

Jeg var heldig å fikk tak i samme gardiner til de to nye vinduene, som dem jeg kjøpte for 3-4 år siden på Jotex.

Symaskinen ble med til fjells, så gardinene ble lagt opp i en fart! Jeg liker godt knytte-hemper i toppen. De gir et uformelt og "hytte-aktig" preg.

Jeg synes det ble lunt og fint med gardiner. Samtidig har jeg ikke lyst å kle ute utsikten nå som vi har fått store vinduer.

Ha en nydelig kveld! Vi blogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg