Noen sjekker ut og andre inn! Gdansk neste!

Heisann, folkens! Håper dere har fine sommerdager! Her går det på vinger og hjul, som det ofte gjør når det er sommerferie, og begge har fri på likt! Det er neimen ingen selvfølge når den ene jobber 8-16 og den andre jobber skift, så det gjelder å ta vare på dagene! Så i morgen går turen til Gdansk for meg og mannen. Der har jeg aldri vært før, selv om jeg har vært i Polen mange ganger.Vi har begge vært med hver sine ganger til Polen med Aktive Fredsreiser sammen med de unge og lovende, en fantastisk tur med rom for følelser, sorg, glede, latter og ettertanke, en tur jeg vil anbefale alle som har sjansen til å være med på. Denne turen til Gdansk blir noe helt annet, men fem dagers  slaraffenliv i Europeisk  storby er neimen ikke feil det heller. Jeg gleder meg! 

I heimen er noen gjester reist og andre har sjekket inn. Koselig med liv og røre rundt seg. Slik var det i mitt barndomshjem og. Det var fullt belegg på det “hotellet” hele sommeren. 

Jammen kom postmannen på torsdag før vi dro til fjells med skinnet til stolene og sofaen jeg skal trekke om, og jeg klør i fingrene etter å ta fatt, men har innsett at jeg får holde meg i skinnet, bokstavelig talt. Sjansen er stor for at katten vil fullføre verket mens jeg er på ferie om jeg begynner å flekke av gammelt gult stoff. Men jeg måtte åpne pakken bare for å se at det var riktig skinn som var kommet, og det var det, hvitt og vakkert. Jeg bestilte skinn til et annet prosjekt også, men det kommer etter hvert. Ha en herlig søndag videre! Vi blogges! 

#gdansk #sommerferie #sjekkeinn #sjekkeut #norgesbestevestkant

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg