Jeg skal bare….

Hallo i kvelden, eller kanskje det heter i natten når klokken har bikket midnatt! Uansett, håper du har hatt en fin dag! Her er det pakking av koffert og diverse dill dall som står på agendaen en stille nattetime. Ja, jeg klarer jo aldri å pakke før rett før jeg skal reise, og i morgen tidlig går altså turen til Gdansk. 

Ikke nok med at pakkingen skal skje i siste liten, alt skal skje i siste liten når jeg skal ut å reise, så før jeg finner sengen skal jeg bare…….Jeg skal bare skylle ut hårfargen av håret, ta en dusj, glatte håret, lakke negler, flytte et par singleter over i tørketrommelen når de er ferdige i vaskemaskinen, ja, og så finne frem noe lesestoff.

LEKRE NEGLER: Unngå flisete negler og negler som deler seg ved å file dem riktig. Da holder også neglelakken seg fin lengre. Foto: Getty Images

Pass og billetter  ligger klart i det minste, solbriller også. Ja, ellers har vi hatt danske overnattingsgjester på besøk. Veldig koselig, og jeg må bare vise frem en søt gave. Den både ser søt ut og smaker søtt.

Tara har forresten tatt plass i min cabinkoffert. Jeg har  aldri forstått hva det er med katter og kofferter, men noe er det, det er helt sikkert.

Hun får bare sitte der litt til. Jeg kommer vel i mål og får fylt opp kofferten med noe annet enn katt! Ellers må jeg bare si tusen, tusen takk til over tusen av dere der ute! Ja, for så mange er det som har valgt å følge Norges beste vestkant på facebook! Jeg er intet annet enn overveldet, rett og slett av alle fine lesere og alle hyggelige kommentarer! Ha en herlig kveld -eller var det natt? Det mener i det minste pus!

Vi blogges!

#neglelakk #koffert #katt #gdansk #pass #billetter 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg