Kjøkkenliv og kvinneliv

Hei! Håper dagen din er fin! I dag har vi vært på et museum helt etter min smak, gamle herskapelige møbler og bruksgjenstander! Helt herlig, spør du meg! Ja, jeg skal nok plage dere med flere bilder fra dette fantastiske stedet framover, men i dag nøyer jeg med noen bilder fra kjøkkenliv i gamle dager. Er det ikke vakkert? Tenk å ha en slik komfyr! Men , den bør jo helst virke og!

Sett i forhold til denne brødboksen, blir det

meste traurig. Stålboksen der hjemme kan ikke helt sammenliknes med dette!

Kjøkkenliv og kvinneliv. Det var nok ikke bare romantikk!

System i hyllene

Fra den gang kjøttkvernen var et naturlig innslag på kjøkkenet! Selv eier jeg ikke et slikt redskap og har aldri følt noe behov for det heller.

Ha en deilig dag videre! Vi blogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg