Samme stil som naboen?

Heisann! Håper du har en fin dag! Så har vi igjen fått oss en god latter over noen gamle bilder! Gikk vi slik kledd? Se på det håret, da!  Hadde vi virkelig vegg til veggteppe, og så i de fargene? 

Ja, jeg legger merke til interiøret i bakgrunnen, brune fløyelsstoler og orange storblomstrete tapet på bildene fra barndommen, pastellfarget fra ungdomstiden, sterke farger fra mine barn vokste opp.

 

Hadde alle det helt likt? Syntest alle at syret furu var helt lekkert på et bestemt tidspunkt, og trykket alle Bombay til sitt bryst en periode for så å kvitte seg med det omtrent på likt?

 

I dag har jeg sittet å bladd i et interiørbilag, du vet av det slaget som følger med avisen. En gang i tiden elsket jeg slike bilag. Der var så mye lekkert at du kunne drømme deg helt bort! Den som bare hadde hatt råd?.Det er lenge siden jeg fant noe lekkert  i slike reklamebilag, og det er slett ikke alltid jeg gidder kikke i dem heller. Alt er jo kliss likt! I dag ¨å man tydligvis ha grå hjørnesofa for å henge med, eller er det meg som har missforstått?

Men ikke misforstå , jeg synes faktisk det er pent meg drå sofa. Hjørnesofa er sikkert praktisk det og, men selv ble jeg ferdig med hjørnesofa da vi kvittet oss med bohus-sofaen i skinn og syrelutet furu.Så veldig originale er vi likevel ikke, selv om vi ikke har grå hjørnesofa. Stuene våre er stort sett møblert med Ektorp fra IKEA, og vi er neppe de eneste som har disse sofaene. Det er blitt meg fortalt at Ektorp skal være Norges mest solgte sofa.  Alle tror vi at vi er individualister og har vår egen helt unike stil. Det er bare det at vår egen helt unike stil er kliss lik naboens stil!

Ha en nydelig dag videre! Vi blogges!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg