Javisst er høsthagen vakker!

Heisann! Håper dagene dine er fine! Her har det jammen meg gått i hundre en stund nå. Så har vi da også behørig fått feiret min mors 80-årsdag, en stor feiring for over 70 personer i aldersgruppen 1 ½ til 90 år!

Men det tror jeg at får komme i neste blogginnlegg, for nå må jeg bare få vise noen blomster fra en av de vakreste hager du kan tenke deg! En av min mors venninner har nemlig en aldeles fantastisk hage. Her blomstrer det fra tidlig vår til sene høsten. Så mange ganger har jeg tenkt at nå er vel hagen på sitt vakreste. Så kommer jeg tilbake på et annet tidspunkt, og hagen er like vakker, men med andre blomster og andre farger. 

Da min mor skulle feire sin store dag, ville venninnen gi henne blomster til dekorasjon av bordene, så vi dro av gårde for å hente. Vi ble møtt av bugnende epletrær.

Men det er ikke bare eplene som imponerer i denne hagen! 

Fremdeles står rosene i full blomst!

I min hage blir rosene stygge når det regner mye, og i sommer har det regnet kontinuerlig. Særlig ser man dette med de hvite rosene. I denne hagen ser det ikke ut som vannmengdene har gjort noen skade på de hvite rosene.

Hagen i sin helhet stod i de vakreste farger.  

Lilla, rosa…

Gul, orange…

Barn i godtebutikk, sa du? Vi hadde med en bøtte og lånte en ekstra, men vi kunne fylt ti bøtter, og det hadde ikke vist igjen! Javisst er høsthagen vakker! Ha en deilig dag videre, så blogges vi snart!

#høst #høsthage #høstblomster #norgesbestevestkant

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg