Julestemningen følger ikke gradestokken

Heisann! Håper du har det fint! Selv er jeg som snarest innom for å si hei her fra Puerto Rico. Mobilblogging er ikke min greie, så jeg fatter meg i korthet.

Juletreet i resepsjonen er ekte nok, og hotellet helt herlig i en gammeldags rustikk stil!

Så dekorativt kan vannet serveres. Kanskje en ide å ta med hjem?

Ja, jeg elsker den slags sanitær-porselen!

Men det vet vel du som følger bloggen allerede!

Man føler seg velkommen når håndklærne er dandert som dette.

Dusj i samme rustikke stil som resten av omgivelsene

Julestemning og palmesus

-Og en fantastisk strand med flotte bølger!

Ha en herlig dag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg