Go pink for en god sak!

Hei! Hvilken deilig dag, dere! Solen skinner og himmelen er blå! Jammen er det viktig å glede seg over dagen i dag, og dette er noe man alt for ofte glemmer. Vi surrer i vei med vårt eget, har det travelt og irriterer oss over de bitte små ting eller ting som vi ikke kan gjøre noe med, Mikkimus-problemer som min søster så treffende sier.

Vi er vel alle der i blant. Men det var ikke dette jeg hadde tenkt å blogge om i dag, men om mitt fantastiske nye smykke,  for jeg har altså fått en nydelig rosa engel i hus. Det er en skytsengel fra Margrete Nudel, og ved å kjøpe denne, er du med å støtter den norske Brystkreftforeningen.

De fleste er vel enig om at dette er en viktig sak. Smykkene kommer i lekre rosa smykkeposer.

Jeg iler til med å si at jeg ikke er sponset av noen. Jeg synes bare dette smykket er så vakkert og symbolikken så fin at jeg har bestilt et til min datter og mitt barnebarn og.

Mitt lille barnebarn på snart to var nemlig veldig opptatt av at hun skulle låne bestemors engel. Skyttsengelen finner du her. (De støtter forresten mange andre gode saker og gjennom sine ulike engler)

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg