Siden det er lørdagskveld…

Heisann! Siden det er lørdagskveld, tenkte jeg det var på sin plass å legge inn noen bilder fra hjemme-baren, som har fått seg en aldri så liten makeover i senere tid.

Tidligere stod det et biljardbord der nede, samt at rommet var oppbevarings arena for diverse flyttekasser tilhørende de unge og lovende, som ikke bor på denne adressen lenger, men som fremdeles oppbevarer litt ting og tang i heimen.

Vel, nå er det ryddet og biljardbordet har fått ny eier. Selve baren ble malt av undertegnede og yngste sønn for mange år siden. Den malejobben var litt av et prosjekt. Vi brukte flere ulike grå-farger sammen med svart. For å gi baren en gammel look, er det pusset mellom strøkene. Dette vises godt på bildet under.

Nå er to vitrine-skap, som stod der nede, ett hvitt og ett brunt, også malt. Her gikk vi enklere til verks og brukte rett og slett industriell grå blandet med sort i ulike mengder. Det samme har vi gjort på en del møbler på hytten, og jeg synes det blir en flott levende overflate med disse fargene og denne teknikken. Det ene skapet var ganske røft, så det ble pusset  til slutt. Det andre fikk være grått. 

Den gamle post-stolen synes jeg er så kul. Ekstra godt liker jeg kontrasten den gir til barstolene i sort skinn. På bildet under, ser man hele stolen.

Neida, så gammel er ikke baren vår….Men skiltet er fra en gammel kiste, som dessverre ikke lot seg redde.

Ikke så enkelt å ta oversiktsbilde pga lyset. Men man får da et slags inntrykk.

Nei, nå er lørdagskvelden gått over i natt gitt! Selv må jeg innrømme at jeg trives veldig godt på denne tiden av døgnet når man kan man nyte litt skikkelig kvalitetstid. UAnsett, ha en flott kveld -eller natt- videre! Vi blogges!

4 kommentarer
    1. Det får man kalle en koselig og helt individuell bar!
      Ja, natten e best….:)
      Kjenner meg forøvrig svært godt igjen når det gjelder barn sine ting som står igjen i heimen…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg