På tide å shoppe litt turkis igjen kanskje?

Heisann! Her nytes fremdeles litt varme i januar, og jeg kjenner at jeg blir i godt humør av de freshe fargene som er rundt meg. Grafitti kan faktisk også være veldig kult.

Vanligvis kjører jeg jo safe med hvitt og naturtoner, men at det gjør seg med noe sprekere, det er hevet over tvil. Kanskje jeg må avgårde å shoppe litt vårlig inspirasjon når jeg kommer hjem? Turkis, rosa osv, ja, da kan våren bare komme……

Jammen er det deilig å starte dagen med en lang spasertur. Det er liksom ikke helt den samme sjarmen hjemme imøtekomme og kulde. Men nå går det rette veien, dere……I allefall oå Vestlandet! Ha en herlig dag! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg