Tid for vannliljer6 kommentarerPosted on 06.06.2014 kl. 09:11 Disse bildene ble tatt i morges. Nå kommer vannliljene, først de hvite, senere de røde.Da jeg kom hjem, hadde den nesten sprunget ut! Livet på Norges beste vestkant#sommer, #hage, #garden, #uteliv, #uterom, #detgodeliv6 kommentarer
Jeg elsker vannliljer, det er noe helt spesielt med dem, bare tanken på hvor de vokser opp av sumpen, og blir til de vakreste prinsesser i de nydeligste farger <3 Reply
passion4lifeandtravel: Ja, vannliljer er flotte! Takk for hyggelig kommentar! Ha en super helg! Reply
Kjempe fine bilder!
Ha en fin helg å en fin pinse 🙂
Tusen takk for hyggelig kommentar. God helg og god pinse til deg og!
Nadine Olsen:
Jeg elsker vannliljer, det er noe helt spesielt med dem, bare tanken på hvor de vokser opp av sumpen, og blir til de vakreste prinsesser i de nydeligste farger <3
passion4lifeandtravel: Ja, vannliljer er flotte! Takk for hyggelig kommentar! Ha en super helg!
Vannliljer er så flotte. Det er noe nostalgisk og sjarmerende over dem:)
Stina: liker dem veldig godt jeg og! Ha en fin kveld!