Bling-bling på ville veier!

Hei! Fysj, så kaldt det er ute! Og jeg som har begynt å drømme om våren! Nei, jeg tenker vi får la kreativiteten få utløp innendørs en stund til! Ikke for at jeg skal skryte på meg at jeg bobler over av kreativitet, men plutselig falt et DIY-prosjekt på plass i tankene, og da pleier ikke veien fra tanke til handling være så lang!

Ørepynt i hvitt gull med safir og diamanter

Er du som meg at du har en hel haug smykker på fri flyt rundt i heimen? Ja, da snakker jeg ikke om de dyre, ekte smykkene. De passer man gjere godt på, slik at man vet hvor de er hen i galskapen! Mn de fleste av oss damer har massevis av bling-bling, og det er gjerne disse smykkene som er på ville veier!

 

Så tar man et skippertak og rydder, slik at alt er i sin skjønneste orden! Men hvor lenge var Eva i paradis? Snart er det bling-bling over alt igjen! DEr er det den kommer, drømmen om et smykkeskap!

Det første virkelig vakre smykkeskapet jeg så, var et min søster postet bilde av da de bodde i Kina! Hvilken drøm! Tenk å eie noe slikt! Da skulle man saktens få orden i “diamantene”, tenker jeg!

 

Jeg har aldri glemt dette vakre møbelet. Senere fant jeg et på dr.Lykke, et meget vakkert skap, men dessverre  til en stiv pris! Jeg skulle nok klart å få system her og, tenker jeg!

 

 

Jada, det er speil utenpå, og sikkert kjempe praktisk!

 

Det dukket opp enda et smykkeskap, denne gang  på Skeidar.. Like praktisk, og til og med på tilbud! Det ble ikke noe “løp og kjøp” denne gangen heller, for å si det slik! -Og nå er sikkert tilbudet for lengst historie! Dessuten er slike skap dyre, selv på tilbud! Siden har jeg sett mange slike skap. De har det til felles at de er vakre og dyre!

 

Vel, finner man ikke det man vil ha, får man lage det selv! Slik tenkte jeg også da vi var på jakt etter en større oppbevaringsplass for nøkler. Jeg så for meg hvordan denne oppbevaringen skulle se ut, men før jeg kom så langt at ideen ble satt ut i livet, stod denne hyllen rett for øynene mine i en butikk. Ikke var den dyr heller, så det er  klart at den ble med hjem! Noe som er like klart er at den var svaret på alle våre ønsker på dette området. Så enkelt, og så genialt. I tillegg er den pen. Som jeg har sagt før, jeg liker ikke stygge ting, om de er aldri så praktiske!

 

Og nå dukket det plutselig opp noe annet, ikke et smykkeskap, men noe som skal bli til et smykkeskap! Da må man vel kunne si at man er så godt som i gang eller?  Jeg lover dere både før og etter bilder! Før-bilder er ellers ikke noe jeg er så veldig flink med, jeg er alltid alt for ivrig etter å komme i gang med det som er kjekt, og med å få prosjektet ferdig!

Ha en fortsatt fin kveld, da!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg