Uten de store overskriftene og kjemisk fri for sensasjon!

Hei, hei! Håper alle har en super lørdagskveld! Her er det strikketøy og TV som gjelder nå. Herlig med slaraffenliv!

 

Rosa marius skrider frem. Kanskje jeg faktisk kommer i mål i løpet av vinteren 2016? Jeg har strikket en til min datter. Denne er min, så blir det til barnebarnet Pernille i siste runde!


 

Men nå har jeg funnet interiørgarn, og gjett om jeg klør i fingrene etter å teste ut det garnet! Greit å ha prosjekter på vent, sier jeg da! På malefronten har jeg også noen planer som skal settes ut i livet i nærmeste framtid!

 

Ellers har jeg trukket tre vinnere som får en liten gave i forbindelse med at jeg rundet 500 likes på facebooksiden min! Vinnerene ble:

 

http://hegekristin.blogg.no/

http://karimarita.blogspot.com/

http://lillja.blogg.no/

 

Flott viss dere sender meg en adresse, så kan jeg sende dere gaven. Ellers må jeg takke alle dere andre som har likt siden og kommet med hyggelige kommentarer. Det er veldig koselig å få slike kommentarer på en hverdagsblogg som min, en blogg uten de store overskriftene og ganske så kjemisk fri for sensasjon! Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg