Kaster du kjæresten ut av senga ?

Heisann! Er du en kattekvinne, og har du i såfall lest denne artikkelen om ti ting alle kattekvinner gjør, men ikke innrømmer? Jeg for min del innrømmer at jeg er en kattekvinne, og jeg har ingen problem med å innrømme ar jeg gjør noen av de ti tingene, men ikke alle! Ergo er jeg ikke en ekte kattekvinne! -Finnes det ikke kattemenn forresten?

Jeg har ikke installert noe kattekamera i huset, så jeg aner rett og slett ikke om kattene springer etter hverandre så lodottene fyker eller om de sover søtt når jeg er på jobb!  Bilder på mobilen, sa du? Ja, det er massevis av kattebilder. I tillegg er Tara så pr-kåt at hun kommer jumpende om hun får nyss i at jeg skal ta ett eller annet interiørbilde. Klart det blir bilder av det, og hun er jo så søt at jeg kan ikke slette..

Det går en del penger på kattemat, og selvsagt får de mat fra veterinæren! Det skulle bare mangle, men kan man bruke for mye penger på kattemat? 

Jada, jeg snakker med katten, og katten “svarer”!  Men jeg bruker verken babystemme eller mjauer til kattene, bare så det er sagt! Det er kattene som mjauer til meg!

Klesruller, ja, det er en fin ting, og det er mange av dem i huset. Det skulle bare mangle! Lenge trodde jeg ikke at hvite Tara røytet, men det var før jeg satt med svart kjole i den hvite sofaen!

Naturligvis får katten ligge i sengen! Det finnes tross alt ingenting som er bedre enn å sovne til en katt som maler. Katten kommer selv i det lyset slukkes, og jeg kaster ikke ut mannen, jeg er jo ingen ekte kattekvinne, så katten får ligge i fotenden! 

Her kan du forresten lese artikkelen og se om du føler deg truffet! Ha en fin kveld!

 

#katt #kattekvinne # babyspråk #kattespråk #norgesbestevestkant #kattisenga

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg