Om meg

Hei! Så koselig at du titter innom bloggen min! Jeg er en kreativ frue fra Jæren, Norges beste vestkant. Jeg er gift med Anders, mor til fire voksne barn, og bestemor til Pernille.

Jeg er vokst opp på en stor gård like ved Norges fineste sandstrand, Orrestranda. I dag bor jeg på byggefelt, men har tatt med meg gleden over å bygge og skape noe. Vi har stort sett alltid et prosjekt på gang, enten det gjelder hus, hage eller hytte. Noen “husdyr” har vi og, hund, katt og villahøns. Kort sagt kan man kanskje si at jeg er interessert i alt som er vakkert og som gjør livet fargerikt. Jeg har alltid et strikketøy på gang, og har prøvd meg litt på hekling, men er fremdeles en amatør på det området. Tidligere sydde jeg mye, og elsket å sitte med symaskinen å få utløp for skapertrang.

Nå for tiden brukes symaskinen mest til å reparasjon, men jeg har en drøm om å få bedre tid i fremtiden en gang….. Jada, jeg broderte visst litt og en gang i tiden, men det er kjempe lenge siden, omtrent da barna var små på 80- og 90-tallet. På interiørfronten er jeg en stor fan av gjenbruk og re-design. Stilen i heimen er lys og landlig, men jeg blander inn elementer fra ulike stilarter.

Å reise og oppleve andre land og kulturer er også spennende. Familien vår er ganske internasjonal, og jeg  jobber også i et internasjonalt miljø, hvor jeg føler meg priviligert som får treffe så mange kjekke mennesker hver eneste dag! 

 

13 kommentarer

Siste innlegg