Slik unngår du å gå lei av interiøret ditt

Hei! Da var endelig det nye blogg-designet mitt ferdig! Hva synes dere? Jeg var så klar for et nytt design nå, noe enklere og ryddigere.

Uansett, er det alltid kjekt med en forandring! Forandring ble det også på badet, men herlighet så deilig det var å få alt på plass igjen. Det er kjekt å pusse opp, men rotet som følger med er ikke så kjekt.

Men det er bare å hive seg rundt og gjøre noe med rotet, for det er når rotet er borte at det kjekke kan begynne. Det er liksom ikke samme kosen å style og pynte med byggestøv og hybelkaniner like under overflaten.

Her om dagen fikk jeg spørsmål om hva jeg gjør for ikke å gå lei av interiøret. Ett av mine tips for ikke å gå lei, er å spille på detaljer og variere stylingen. Man trenger ikke ha de samme tingene framme hele tiden. Flytt rundt på ting og varier med rimelige detaljer. Sett pynten på et lys-fat, så er det lett å flytte rundt på den.

Lys og blomster er en billig måte å fornye rommet på. Det samme er noen nye putetrekk i friske farger.  Putetrekk er også mye greiere å oppbevare enn puter. På styling-fronten går det fremdeles i rosa her i huset. Jeg synes det er slik en herlig og vårlig farge. Det er nok ikke for ingenting at denne fargen er kåret til årets farge?


Ha en super kveld! Vi blogges!
 

 

8 kommentarer

Siste innlegg