Da er det bare å kaste seg uti det!

Heisann! Håper lørdagen din er fin! Vi er vel hjemme og da var det bare å kaste seg uti det!

Jeg snakker selvsagt om sofaen jeg kjøpte, den som skal bli hvit.

Nei, jeg er ingen møbeltapetserer, men det er utrolig hva som går når man bare går i gang og bruker litt tid! Ikke minst er det viktig å være nøye når man “fusker” i et fag der man er “selvlært”, har jeg funnet ut.

Tara er med å “hjelper”. Den tiden denne sofaen har vært i huset, har den vært yndling “kloretreet” hennes. Hun hadde nok sett at vi beholdt det gamle trekket, ja!  

Men, fy for en jobb å få av det gamle trekket! 

Det føles som om det er tusenvis av møbelspikre som må fjernes. Så var det å få på plass ny stopp i ryggen. Egentlig var planen å ha knapper i ryggen. Knapper til å trekke var kjøpt inn, men jeg fant ut at det ble finest uten.

Så må det strammes før stiftene skal på plass. Godt med god hjelp for her trengs mer enn to hender!

Slik er resultatet så langt. Det gjenstår en del og nye nagler (Møbelstifter) skal på plass til slutt. Men det er utrolig hva som kan kamufleres med litt puter!   Ha en deilig dag videre!

Vi blogges!

#redesign #møbeltspetesering #sofa

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg