Når man ikke vet hvor lite man vet!

Hei, folkens! I blant er det helt greit at man ikke vet rekkevidden av det man begir seg ut på, det er helt sikkert. Jo, mindre man vet, jo mer skråsikker blir man! Ikke sant? I blant er det greit at man ikke forstår hvor lite man vet. Slik er det i det minste med den hvite sofaen. Ja, dere forstår jo lett hvilken sofa jeg mener, for huset er fult av hvite sofaer, uten at jeg har lagt den store innsatsen i så mange av dem. Men nå snakker jeg om den gusje-gule saken, den som ikke er gusjegul lenger, men hvit. To stoler skal og bli hvite. Jeg regner med det er pice of cake! 

Men over til sofaen. Den ble ribbet for gammelt tøy, og nytt hvitt “skinn” er på plass. Tusen takk til min kjære som har hjulpet meg å stramme og holde stroffet! Kjære postmann, kom med maljene mine fra ebay, jeg vil bli frerdig! 

Men allerede nå ser jeg at sofaen passer perfekt til den andre hvite gamle sofaen. 

Dere kjenner jo min kjærlighet for puter, og det er klart at det skal puter på plass i sofaen. Men foreløpig skal jeg beundre den i pute-fri utgave, så får vi se hva som havner der etter hvert. 

Ute regner det forresten. Lurer på om vi tok med oss møkkaværet hjem fra Gdansk? Uansett, så blomstrer sitrontreet vårt, og nye mini-sitroner kommer til.

Spennende. Jeg synes hagen er så vakker nå i juli. Det er nå sommeren er på sitt fineste. Samtidig kjenner jeg alltid vedmod når geiteramsen blomstrer. Nei, ingenting varer evig, heller ikke sommeren, så det er bare å nyte, regn eller ei. 

Ha en herlig kveld, da! Vi blogegs! 

#redesign #hvittskinn #sofa #sitroner

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg