Da må det være lov å hyle,selv om det er kveld og man har naboer, eller?  

Heisann! Da var det jammen meg blitt både kveld og snart natt! Sommerkvelder og sommernetter er uansett noe eget, og sommernetter skal vel helst ikke soves bort?

Det har vært en fin helg med lillegull og mammaen hennes på besøk, og det at det er mandag i morgen, ja, det spiller jo ingen rolle, når det er snakk om sommerferie-mandag! Litt mindre heldig er mannen i så måte. Han er på vei til 14 dagers jobb i Barentshavet. 

I kveldstimene har det regnet, men det er mildt ute, og aldri er vel hagen finere enn etter en slik regnskyll på sommeren, så jeg måtte bare ut å knipse litt bilder før jeg fant sengen. Skulle man sett slik vakker himmel?

Heldigvis ikke en eneste snegle å se i kveld, og mer skal det ikke til å glede meg. For et par uker siden dristet jeg meg til å gå barbeint ut en kveld, og var så uheldig å tråkke på en av disse slimete, ekle vesenene. Da må det være lov å hyle,selv om det er kveld og man har naboer, eller?  

Spesielt godt liker jeg stemningen ved dammen sånn på kvelds – og nattetid.

Nå byr hagen både på markjordbær og på hagejordbær i krukker!

Stemorsblomster har den forde at de blomstrer nesten hele sommeren, selv om jeg ikke alltid er like flink til å knipe visne blader.

Denne rosa busken har bodd her lenger enn oss! På denne tiden av året synes jeg den er spesielt vakker.

Da gjenstår det egentlig bare å si god natt og å finne sengen, teker jeg! Vi blogges før du aner! 

9 kommentarer
    1. Å tråkke på en av de “brune” er en god grunn for å hyle, alle vil vise forståelse for det. Siden vi har flere enn jeg tror i hagen så går jeg aldri uten sko på gresset, synd men sant. I går ble det 103 som ble klippet…..
      Ønsker deg en fin mandag.

    2. Tror også at en har igjen for å ta opp kampen og klippe … klippe.
      Begynte i fjor med å teste ut “hageterapi”. Men jammen er det arbeid å gjøre når en ønsker planter og putle litt i hagen. Ser ikke terapien ennå med å gå med lykt og saks når en i grunnen burde vært i sengen. Heldigvis så finnes det FB side for oss som er klippesoldater der vi kan dele erfaringer, sukke og stønne og sånn.. Så det er da positivt.
      Ønsker deg en fin dag og nyt at du kan gå barbeint i hagen din, tror det er terapi i det også uten at jeg kan vise til noe annet enn at jeg så en dame som hadde en liten treeske der hun hadde plantet gress. Hun satte seg ute på balkongen, plasserte føttene på gresset og tastet på pcen. Hun bodde slik at hun ikke hadde hage. Så kanskje det er terapi å gå med bare bein på gresset?
      Ønsker deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg