Meter på meter, men likevel ikke nok!

Hei og hopp! Er dere lei av sofaen min? Det har jeg i såfall all forståelse for, for det er igrunnen jeg og. Men nå er både sofa og stoler kledd i hvit drakt, så det går da framover. 

Selv om treverket er mørkt, synes jeg møblene ble både lyse og delikate med det hvite skinnet.

Men noen små rosa innslag, ble det sol og sommer i stuen. Sol og sommer er det forresten ute også i dag. Herlig.

Det er få ting som kan forandre et interiør som puter og pledd.

Putene med rosa mønster og pleddene er faktisk fra Nille. Jeg synes det er mye fint der, og når prisen er såpass hyggelig, kan man ta seg råd til å skifte det ut. 

Akkurat nå er det forresten ekstra billig å handle på Nille, for det er stort sommersalg. (Nei, jeg er ikke sponset av Nille!)


I dag kom postmannen med maljene mine, så da var det bare å brette opp ermene og finne fram hammer for å gå i gang å feste meter på meter med “sølv”.

Tilsynelatende var det uendelig mange meter, men likevel ikke nok. Men man er da kommet et godt stykke nærmere målet om ikke annet!

-Og slik ser det ut fra framsiden. På stolene er det foreløpig ingen maljer. Men det kommer, det kommer!

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!

#maljer #nagler #skinn #redesign #bonderokokko #møbeltapetesering
 

2 kommentarer
    1. Så nydelig det ble. Ja det er virkeligherlig å kunne forandre med puter, pledd og lys for en billig penge. Så fint det var med rosa.. sommerfargen <3
      Har fått litt dilla på rosa selv om jeg aldri har vært en "rosa-person"
      Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg