Herregud, finnes det ikke viktigere ting å bruke tid å energi på?

Herregud, finnes det ikke viktigere ting å bruke tid å energi på enn å blogge om puter, pledd, lys og servietter? -Ja, for ikke å snakke om dusker!


Joda, visst finnes det mye viktig man kan blogge om, og det finnes mye viktig å engasjere seg i. Jeg er helt enig i det. Likevel kjenner jeg at de nære ting og er viktig.  Det er terror og uro mange steder i verden, og avisene er fulle av elendighet. Metningspunktet er nær men det er ingen løsning å stikke hodet i sanden.

Men det er også lov å la være å ha på tv en kveld, tenne lys og røkelse og fylle rommet med musikk. Det er lov å blogge om det som gjør livet vakkert. Selv kjenner jeg også på hvordan det å ha det vakkert rundt seg påvirker resten av livet.


 

Nei, jeg blogger ikke for å vise frem et perfekt interiør, og jeg har ikke et perfekt interiør heller. Men man velger selv hva man vil fokusere på, rosebuketten eller porten som trenger et maling-strøk.

Jeg har ikke sett mye på svenske Hollywood-fruer, men har fått med meg såpass at det er en av dem som har en stor kjærlighet for dusker, noe som er slått stort opp. Hvor blåst kan man være liksom? Jeg er nok like blåst som Hollywood-fruen, for selv om jeg vet at det finnes viktigere ting, mye viktigere ting,  så er jeg også en som liker glitter og glam. Det tror jeg er medfødt, og jeg ser at barnebarnet på 15 mnd allerede har stor sans for diamantknottene på kjøkkendørene. Men vakre gamle skap fortjener dusker, ikke sant? Så her er det dusker på skapdørene. Men dere får nøye dere med to dusker i denne omgang.

Den på bildet under  har jeg og Diva hatt en del diskusjoner om når det kommer til bruk. Saken er nemlig den at jeg synes katter også er en av de tingene som beriker livet, og Diva har pelset noen dusker før jeg fant ut at jeg rett og slett kunne lage duskene selv og lime dem på plass i holderen.

Kjekt med slike vinn-vinn løsninger! For viktigere enn å ha et utstillingslokale er det å ha et hjem der mennesker og dyr kan leve og trives, og jeg mener bestemt at  man lever bedre i vakre omgivelser!

Ha en vakker kveld videre, tenn et lys og gled deg over de nære ting!

#denæreting #rosebukett #dusker #interiør #brukshjem #utstillingslokale #katt

 

8 kommentarer
    1. Helt enig med deg. Du har en utrolig god smak, og har det veldig fint 🙂 Ja det er lov å ha interesser for ting i livet, og alikevel ha andre verdier også. Ha en fin kveld 🙂

    2. Jeg liker å titte på det du legger ut,det inspirerer meg. Vi som er interessert i å ha det fint,og gjøre det hyggelig rundt oss er ikke overfladiske. Tvert imot,jeg velger å tro vi er varme mennesker som trenger å ha et fint hjem å “lande” i, for å klare alle hverdagene. – og hvem liker ikke å komme på besøk å synke ned i en god sofa og nyte et fint hjem. I den atmosfæren er det godt å prate sammen.La oss hygge oss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg