Hva med en “bamsestol” ?

Heisann, folkens! Skal det være en “bamsestol” til 34995 kr ? 


 

Jeg synes stolen var både skikkelig tøff og skikkelig stygg, men først og fremst var den skikkelig dyr!  Men retro kan være veldig kult, det er ikke mer å si om den saken, og her om dagen var jeg innom Interstil sitt utsalg, så her kommer noen bilder til inspirasjon. Har ikke du heller lyst å bruke så mage penger på en stol? Fortvil ikke, det er mye lekkert til en billigere penge. Jeg hadde ikke sagt nei takk til denne stolen under. (Men har man plass? Nei)

Denne var og tøff i de rette omgivelser

For ikke å snakke om gyngestolen under! Selv har jeg planer for et gyngestol-prosjekt på hytten, men mer om det kommer siden.

Ha en nydelig dag videre Vi blogges! 

 

3 kommentarer
    1. Hehe! Ja, ikke sant! Yndlingsstolen her i huset er en velbrukt ektorp, så stor at man kan gå i hi der. Jeg oh de firbeinte har en evig diskusjon om hvem som eier den stolen. 🙂
      htepausen.blogg.no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg