Plutselig tilbake….

Hei og fine kvelden! Det vil si, her regner det, men man får ta det været man får. Strengt tatt har man vel ikke noe valg! – Og her er jeg, tilbake på bloggen, like plutselig som jeg forsvant. Ja, for plutselig kjente jeg at jeg hadde lyst å blogge igjen. Det er kjempe lenge siden jeg har blogget,men vi har som vanlig hatt prosjekter på gang, både hjemme og på hytten, så bildene kommer nok etter hvert.

 Ok, her er jeg, midt i hverdagen, hvor jeg lever sammen med mann, katter og hunder på Norges beste vestkant, De unge og lovende har dratt ut i verden, og jeg er bestemor til verdens herligste lille jente. Det var nå man skulle sitte med beina på bordet og gjøre ingenting, eller? 

I virkelighetens verden var fottøyet det som er på bildet under, men av en eller annen merkelig grunn synes jeg skoene på bildet over gjør seg litt bedre på “trykk”. Enig?

 Verden vil bedras, sier jeg bare…

Fredagskveld i heimen, teppe og tøfler, en hund som sover ved føttene mine, strikketøy og “søppeltv”, de små og nære ting, herlig! Jeg har trimmet støvsugeren, eller støvsugeren har trimmet meg. Det spørs hvordan man ser det. Uansett, tilværelsen er temmelig fri for hybelkaniner i øyeblikket. Bare å nyte, for en slik støvfri tilværelse går fort over. Så er det  enkelte kombinasjoner da, som ikke er helt heldige, som hvite møbler og skitne hunder for eksempel. I teorien blir ikke hundene skitne. I virkelighetens verden på vestlandet med regn, skal jeg love deg at de blir skitne. I teorien ligger ikke hunder i møblene heller. Det går sikkert an forhindre dette i praksis og, men det er enklere å lukke øynene for at de legger seg i sofaen i tv-stuen, selv om dener like hvit som de andre sofaene i heimen, de som altså ikke har status som hundesenger. 

I dag gikk det forresten opp for meg at det snart er jul! Skrekk og gru! Det var jo nettopp sommer! Hvor ble tiden av liksom? Jaja, til mitt forsvar, så er det under to uker siden vi var i Barcelona og jeg faktisk fikk brukt både bikini og utendørs baseng. Da er det vel lov å være litt forvirret mht årstid eller? Men nå er det bare å hive seg rundt å fokusere på jul. Jeg som skulle starte så tidlig i år….I morgen, tror jeg… Da skal jeg i hvert fall begynne å tenke på julen. Tror jeg…  Ha en nydelig kveld videre! Vi blogges!

 

4 kommentarer
    1. Godt å se deg igjen! 🙂 Jeg er ferdig med absolutt alle julegaver.. pakket inn og greier! Men det er fordi jeg har vært gravid, og har termin i morra. Snuppa kom dog for et par uker siden, så jeg hadde nok rukket å kjøpe julegaver etter hennes ankomst, men jeg turte ikke ta sjansen. Hehe! Men men. Skal kose meg med å pynte og sånn da, for å få julestemningen. 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg