Drømmer har aldri vært feil

Heisann! Da var det kveld i heimen, og plutselig går det opp for meg at januar går mot slutten. Herlig at det går mot vår! Det er så deilig! -Og mens regnet plasker ute, gleder jeg meg over at snøen forsvinner og koser meg inne.

Jeg liker faktisk snø, liker det veldig godt, men helst på fjellet og ikke hjemme.  I kveld har jeg vært skikkelig effektiv og tømt den store fryseboksen i kjelleren for masse gammel dritt og av-iset hele monsteret. Monsteret er faktisk straks 30 år, men virker fremdeles etter alle kunstens regler. Neida, vi er ikke typen på å fryse ned i stort, men det hender da likevel at det er noe som er kjekt å ha på lur. Er det ikke typisk, på denne tiden av året pleier jeg å få ånden til en eller annen storopprydning enten det gjelder klesskap eller gammel sminke, men i dag stod altså frysen for tur!

Nå har jeg landet i sofaen med strikketøy og katt, for ikke å glemme “Husfikserne” på TV, og det må jeg ha med meg! Masse spennende inspirasjon.  Ellers samler jeg på baderomsinspirasjon for tiden, for nå går straks startskuddet for vann og kloakk på hytten. Vi skal rett og slett gå fra hyttedo til skikkelig do, vann i kranene og dusj. Da er det mye som må planlegges, men først mange drømmer som må drømmes. I tankene er jeg snart kommet til stylingen med håndklær og såper. Haha, jeg vet det er mye kjedelig arbeid som må på plass først, men drømmer har aldri vært feil! -Og jeg gleder meg til å ta dere med på prosjektet når den tid kommer.

Ha en herlig kveld videre! Vi blogges!  

2 kommentarer
    1. Det er helt utrolig å tenke på at vi går inn i siste uka av januar neste uke, og nå har det blitt lysere ettermiddager 🙂 Vi kommer til å merke det enda mer i februar, for vi skal ikke langt ut i februar før det er lyst til ca. kl.17.00 🙂
      Kjedelig når slike ting som fryser blir ødelagt, for man vil jo fryse ned bær, kjøtt etc. Jeg kjenner meg godt selv at jeg vet at noe av maten vi fryser ned i fryseren blir liggende der. Det er mye lettere å ta av maten i fryseboksen under kjøleskapet.
      Jeg har vært på korøvelse i kveld. Kom hjem ca.kl.22.15.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. De går fort disse ukene … plutselig så er sommeren over! Hehe. Har også mange planer om opprydding, men her går alt litt treigt. For en flott katt! Ser ut akkurat som en pappa hadde en gang. Jeg arvet den, og etter seks uker inne skulle den få lov å gå ut litt. Det endte med at han ble overkjørt og drept rett borti veien her. Merkelig egentlig, for den bodde midt i byen og var vant til trafikken der. Godt pappa aldri fant ut av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg