Denne fargen, altså…

Heisann! Er det ikke herlig med sommeren som ligger over store deler av landet? Selv elsker jeg sommer og våkner til liv når de første solstrålene treffer. Det har jo vært en veldig spesiell vår, og i sommer blir det hagesommer/ hyttesommer. Da er det ekstra gøy med noen spreke detaljer og litt farger. Det var nettopp det som fikk meg til å logge meg inn på bloggen min igjen. Det er jo grenser for hvor mange hagebilder man kan poste på instagram, eller?

Men jeg er bare så fornøyd med nye hagestoler! For de som kjenner meg, er det nok ingen bombe at stolene ble turkis, men det satt faktisk litt langt inne å velge utenfor det trygge og hvite.

Stolene er kjøpt fra en helt unik bedrift, Ranso, som gir arbeidsplass til mennesker med varig behov for tilrettelagt arbeid.
Ellers er ikke turkis noen ny farge i hagen. Omtrent da jeg startet bloggen, sprayet jeg en gammel sykkel og et slitent cafe bord med stoler. Mange mente det var en farge man fort ble lei av, men den gang ei. Cafemøblene er historie. De ble til slutt så gamle og mette av dager at de ikke egnet seg til bruk lenger, men sykkelen holder stand. Den står ute hele året, med sommerblomster om sommeren, lyng om høsten og granbar til jul.
Etter at noen falt for fristelsen til å ta seg en kjøretur på den (på flate dekk) en lørdagsnatt for noen år siden, er den riktignok fortøyd, så nye sykkelturer er ikke mulig. Det må være lov å ta livet litt med ro på sine gamle dager, selv om man er turkis og sprek. Ha en nydelig dag og en herlig helg der ute! Kanskje blogges vi snart!

2 kommentarer
    1. Jeg liker spreke farger. Syns både sykkelen og stolene var herlige. Men mannen her i huset er fullstendig i mot disse fargene. Kanskje jeg kan lure inn litt etter litt i hagen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg