Der det er hjerterom, er det husrom, ikke sant?

Heisann! Hår du hatt en fin sommer? Håper det! Her har sommeren flydd unna i en viss fart, og plutselig nærmer høsten seg. Men det kan ennå komme fine dager og deilige kvelder. Ingen tvil om det. Mellom turer til “sydenlandet”, har det blitt tid til hyggelig samvær med gode venner på hytten og til litt jobbing både hjemme og på hytten.
Ja, jeg har jo lovet å vise frem hyttebadene våre, og det kommer. Men først tenkte jeg å vise soveplassen på hemsen, som ble til i løpet av en helg. Jammen greit med en ekstra soveplass, eller hva synes du?

Jeg har ikke kommet til det kjekkeste ennå, nemlig “stylingen” (Ofte er det jo der jeg begynner, men det var ikke så lett i dette tilfellet, så det får komme neste gang vi skal på hytten. For selv om rommet er lite, og det er lavt under taket, så er det alltid plass til litt “dill og dall”, eller hva?

Har jeg forresten presentert vårt nyeste familiemedlem?

Er hun ikke bedårende? Ha en nydelig dag videre, og en helt fantastisk helg! Vi blogges!

2 kommentarer
    1. Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News. Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
      I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
      Appreciate it

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg