Det er lov å jukse litt

Heisann! Kan du tenke deg noe vakrere enn roser! De er vakre som knopper og når de har sprunget ut. De er til og med vakre når de synger på «siste vers», som de på bildet over. Selv har jeg en tendens til å alltid komme tilbake til rosa roser. Det er noe med rosa, spesielt nå som vi går mot vår.

Ja, jeg må jo innrømme at jeg glatt går for kunstige roser også i en litt “bortgjemt krok”. Da er det oftest de hvite rosene jeg ender opp med. Slike roser er helt greie, og jeg mener det er lov å jukse litt, selv om ingenting slår ekte roser.

Ellers er jeg altså tilbake på bloggen, men oppdaget plutselig at headeren min var blitt borte et eller annet sted på veien over til ny bloggeplattform. Dermed ble det ny header (eller hva man skal kalle det) av et av bildene fra forrige bloggeinnlegg. Det får duge inn til jeg får tatt noe mer interiørrelatert. Den gamle hadde jeg hatt en stund, og biedermeiersofaen på den forrige headeren var trukket om to ganger siden bildet ble tatt. I min verden betyr ikke det at den er trukket om to ganger mer enn et par år, men likevel.

På interiørfronten skjer det ikke så mye for tiden. I tankene innreder jeg bad på hytten og gjør det klart for sommer i hagen. I virkelighetens verden går det vel mer i å gjøre det litt hyggelig rundt seg innendørs, og da er det at en rosebukett kan gjøre hele forskjellen.

Når det gjelder bad på hytten, blir det en annen stil enn her. Selv om jeg elsker denne kommoden som vi har forvandlet til servantskap, tenker jeg å gå for noe røffere på hytten. Men innredningen blir likevel i ekte diy-ånd. Man er tross alt på fjellet!

Ha en flott kveld videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg