Det gamle er alltid best, eller?


Heisann! Da var man plutselig på ny bloggeplattform! Jippi! Men her var det et og annet å sette seg inn i, kjenner jeg! Hvordan får man for eksempel store bilder? Satser på jeg finner ut av det etter hvert, men det er noe med alt som er nytt, da……Var det ikke egentlig mye bedre før?

Neida, jeg er ikke 90 ennå, så det er bare å komme i gang, og i mellomtiden poster jeg noen bilder av en del av stuen som jeg har postet bilde av mange ganger før. Ikke så rart, for denne plassen beviser at gammelt kan være veldig bra!


Ellers kjenner jeg at jeg har (nesten) tusen ting å dele, mange bilder fra perioden jeg har vært borte fra bloggen, og mange spennende planer videre.

Her i Stavanger går det endelig mot vår. I det minste kan jeg innbille meg det i dag når solen skinner og himmelen er blå.
Ha en nydelig dag, da, så blogges vi snart! PS. Jeg fant ut det med store bilder, så nå ble jeg i det minste litt klokere. -Og det ble synlig for all verden at det skulle vært tørket støv av bordet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg