Dilla på gult

Tenk at det snart er påske! Været er jo også helt deilig om dagen, så dette lover bra. Jeg kjenner at jeg er bare så klar for vår og “outdoorliving”.

Her en kveld startet vi like godt på utesesongen for i år. Det er alltid en del som må gjøres før utesesongen er skikkelig i gang. Jeg tenker da på vasking og rydding etter en lang vinter. Det har vi valgt å lukke øynene for i denne omgang. Det var bare så herlig å sitte ute med fyr på peisen. Så får vaskingen komme etter hvert. Nye tekstiler planlegger jeg og å få på plass i Hålå før sesongen er skikkelig i gang.

Inne har påskepynten kommet fram. Jeg har egentlig ikke noe særlig med påskepynt hjemme. Det meste er på hytten, for det er jo der vi tilbringer påsken. Da er det ekstra gøy å pynte litt der. Men harepusen med egg over her, er jeg veldig glad i. Vi starter forresten påskehelgen med en spennende utflukt som jeg har gledet meg til lenge. Men mer om dette siden!

Så håper jeg på noen deilige solfylte påskedager. Ha en nydelig dag videre! Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg