Jeg bare elsker den


Har du sett noe så vakkert som den gamle komfyren over? Selv elsker jeg jo gamle bruksgjenstander, så dette bildet ble med hjem etter en tur i Budapest. Noe senere fant jeg min egen gamle komfyr, og jeg bare elsker den også. Den er faktisk fult funksjonell, men på hytten brukes den bare til pynt.


Vet du, snille mannen min brukte en hel dag på å kjøre med bil og ferje for å hente komfyren i Ølensvåg etter at fruen hadde funnet vidunderet på finn.


Ellers skrider badet her på hytten frem. Det vil si, det gjør det jo slett ikke. Vi er i gang med å strippe vegger, tak og gulv der det skal bli bad. Det minste badet har for øvrig fått et søtt lite vindu i løpet av helgen. Bilder kommer. Ha en strålende søndag! Vi blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg