Klar for sukkertøyfarger og enda mer gult!

Heisann! Nå er jeg bare så klar for vår, og jeg er nok langt fra den eneste som føler det slik nå om dagen! Jeg bare må ha inn noen farger i hjemmet på denne tiden av året, og for min del er det ofte pasteller man kommer tilbake til. Finnes det noe mer vårfriskt og lekkert enn sukkertøyfarger?


Neida, det er ikke egg fra egne høner. Vi har ikke høner lenger. De var et koselig innslag i hagen, men jeg kjenner at jeg ikke savner arbeidet som var med dem. Først og fremst er jeg svært fornøyd med ikke å bli vekket av hanegal en grytidlig morgen om vi hadde glemt å skalke alle luker. Hønseflokken vår flyttet til et småbruk på landet, så jeg tipper de og er lykkelige for det, og at hanefar kan gale i vildens sky!

Disse små påskeliljene liker jeg veldig godt. Hver vår planter jeg i noen krukker rundt inngangspartiet. Når de er avblomstret, flyttes de ned til dammen i hagen, og der blomstrer det flere og flere hvert år. Alt som blomstrer nå om våren er jo en sann glede, er du ikke enig? Ha en nydelig dag videre! Vi blogges snart!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg