Nå gleder jeg meg bare til neste prosjekt!

Halloen og fine kvelden! Ja, det ble faktisk kveld sånn helt plutselig. En flott påske er over, og plutselig var man tilbake i hverdagen igjen. Egentlig ganske deilig nå som det er lyst både på morgenen og på kvelden. Påskeferie, ja, det ble tid til litt hytteliv og, i deilig påskesol.

På hytten går vi spennende tider i møte for tiden! Det går mot innlagt vann, vann i kraner, og ikke minst toalett og dusj. Jeg lover å oppdatere etter hvert. Badet er lite, og det som skal bli toalett er enda mindre, så den store muligheten for å utfolde seg, er der ikke, men det er utrolig hva som finnes med tanke på små bad også. Siden hytten er på fjellet, har vi valgt en noe røffere stil enn jeg ville valgt hjemme.

Hele stilen på hytten er litt røff, og vi har tatt utgangspunkt i fjellets farger for å få den lune gode hyttefølelsen. Nå gleder jeg meg bare til neste prosjekt! Ha en nydelig kveld! Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg