Noen ting er bare slik


Håper du har hatt en fin uke! Jeg for min del er klar for både helg og påskeferie, noe som ikke akkurat er feil. Barndommens påskeferier ble tilbrakt på hytten, en hytte ved vannet. Appelsiner, Kvick Lunch og påskeegg var en del av hyttepåsken, og slik er det jammen den dag i dag. Det er rart det der med ting som “bare er slik”. Spiser du for eksempel Kvick Lunch annet enn til påske? Det gjør ikke jeg. Appelsiner spiser jeg nesten aldri. Det er sånt styr å skrelle dem. Dermed blir de mest til pynt for min del, akkurat som de knall røde eplene til jul. Du vet, de som er vakre se på, men som ofte smaker ganske “melent”.

Når påsken er her, står for døren, kommer dette serviset fram. Det er vel ikke noe typisk påske egentlig, men hos oss er det blitt påskeserviset.

Det er kjøpt brukt i to omganger, og bringer med seg minner om sol og snø og skiturer med appelsin og Kvick Lunch i sekken.

Ha en fin dag videre og en super helg! -Og en god påskeferie til de av dere som er like heldige som meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg