Sommer i april

Heisann! Finnes det noe koseligere enn å spise ute når været tillater det? Fra tidlig vår til langt ut på høsten er det bare å benytte anledningen. Det trenger slett ikke være noe gourmet-måltid på bordet, “hverdagsmaten” fungerer den og. det er nå en gang hverdager vi har flest av.

I går var det duket for årets første grillings i hagen, grilling på sparket, men så koselig, med tre generasjoner (og fire bikkjer)

Datteren vår hadde tatt med jordbær, så sommerfølelsen var absolutt tilstede. Nå gleder jeg meg bare til mange deilige stunder utendørs, og til å “rote” i hagen igjen.

Hagesykkelen er klar for en ny sommer. Finværet i påsken er brukt til å plante litt i krukker og kar.

Snart skal det igjen blomstre slik!

Fiskene er klare. En lang vinter er over. Det er tid for mat. Bildene under er fra forrige sommer, men det skal komme en sommer….

-Og jeg gleder meg

Gleder meg til roser i hagen

Gleder meg til vakre sommerkvelder, kvelder som varer ut i de små timer. Ha en nydelig kveld! Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg