Det har vel aldri vært nærmere

Hei og hå! Har du sett så kult “baderomsmøbel” før? Nei, det er dessverre ikke på noen av våre bad, og det blir ikke slik på hyttebadene heller.

En stund fablet jeg om å bruke en gammel høvelbenk som baderomsmøbel og sette en vask oppå. Baderomsinnredningen under, som jeg fant i et hyttemagasin, synes jeg er rett og slett nydelig. Tenk å fått til noe liknende!

Neste plan var å lage baderomsinnredning av grove planker, noe ala det vi har gjort til hyllen under. Begge ideene ble forkastet for begge rommene er små, så det må vi ta hensyn til. Likevel tror jeg rommene blir knallbra!

-Og vet du hva, da er vi jammen i gang med riving av vegger og jeg vet ikke hva på hytten. Vann i kranen og skikkelig toalett har vel aldri vært nærmere enn nå, for ikke å snakke om toalett og vask, som faktisk er kommet helt opp i hyttegangen. Dette blir gøy!

Jeg regner med du er enig med meg i at det er toppen på kos å ha dette her stående i gangen, men jeg håper ikke med det skal stå der så veldig lenge før det havner der det skal. Uansett, så er det noe med at den som venter på noe godt osv.

Utedo og vaskebrett i “de gode gamle dagene”. Dette tar vi med oss. Ha en fin dag videre! Vi blogges!

1 kommentar
    1. Den sykkel-vasken var fin.
      Heldige du som får dø på hytta. Vi har hverken strøm eller vann, og har fremdeles kun utedoen langt nede i lia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg